رفع خطای صفحه سفید مرگ در وردپرس
نوشته شده توسط : فاطمه فیصلی

صفحه سفید مرگ

ایران گستر در صدد آن است تا شما عزیزان را با طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم,خطاهای وردپرس مانند خطای صفحه سفید و نحوه رفع آنها را برایتان بازگو کنیم, تا بتوانید آنرا در سایت خود به کار گیرید. که  تمامی این مقالات را به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار میدهد, پس با ما همراه باشید.

 

 

آموزش رفع خطای صفحه سفید وردپرس

1- یکی از محتمل‌ترین علل رخ دادن خطای صفحه سفید وردپرس ، اختلال پلاگین یا همان افزونه‌ها خواهد بود که برای رفع این مشکل باید در ابتدا تمامی افزونه‌ها را به صورت کامل غیر فعال کرده و سپس شروع به فعال‌سازی یک به یک آنها کنید تا افزونه‌ای که برای شما ایجاد مشکل می‌کند را بیابید.

نکته : اگر به داشبورد وردپرس خود دسترسی ندارید ، شما می‌توانید از طریق کنترل پنل وب هاستینگ خود ، به بخش Wp-admin رفته و نام پوشه پلاگین را به صورت کامل تغییر دهید. با این ترفند ، تمامی پلاگین‌ها غیر فعال خواهد شد و شما می‌توانید به رفع مشکل بپردازید.

 

2- دیگر دلیل رخ دادن خطای صفحه سفید وردپرس ، نصب پوسته‌ جدید است که ممکن است با فعال‌سازی آن ، وردپرس و کلیت سیستم مدیریت محتوا شما دچار اختلال و مشکلاتی مانند صفحه سفید گردند.

برای رفع این مشکل همانند دلیل اول ، به داشبورد وردپرس خود رفته و پوسته وردپرس خود را تغییر دهید تا بتوانید مشکل پوسته را رفع کنید. همچنین در صورتی که به داشبورد وردپرس نیز دسترسی ندارید ، از بخش File manager کنترل پنل وب هاست خود به آدرس wp-content/themes رفته و اقدام به حذف و یا تغییر نام پوشه پوسته جدید خود کنید تا وردپرس به صورت خودکار به از پوسته پیش فرض نیز استفاده نماید.

 

3- یکی دیگر از دلایل رخ دادن خطای مرگ وردپرس ، رخ دادن این خطا پس از آپدیت است که به دلیل ناخوانایی پلاگین و یا پوسته‌ها رخ می‌دهد ، بنابراین اگر پس از آپدیت وردپرس خود به این مشکل برخورد کردید ، همانند مراحل بخش اول و بخش دوم به غیر فعال‌سازی پلاگین‌ها و پوسته‌ها نیز بپردازید تا مشکل را بیابید.

 

راه‌کار پایانی رفع خطای صفحه سفید وردپرس

در صورتی که برای رفع مشکل صفحه سفید وردپرس ، نتوانستید از راه‌حل‌های بالا استفاده کنید ، از طریق مدیریت فایل کنترل پنل هاست خود ، فایل wp-config.php را یافته و WP-DEBUG را فعال کنید تا تمامی خطاهای رخ داده به صورت کامل به شما نمایش داده شود.

- برای این امر ، کد زیر را در فایل wp-config.php پیدا کنید و مقدار false را به true تغییر دهید.

define( 'WP_DEBUG', false );

نکته : پس از رفع مشکل خود ، مجددآً به wp-config.php برگردید و مقدار true را به false تغییر دهید.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: